Blog Image

Kiedy Alpine A110 zadebiutowało na torze Nurburgring, od raz zyskało sobie przydomek „pogromca Porsche Cayman”. Jeśli mieliście okazję jeździć modelem Cayman to wiecie, że to naprawdę wysoko zawieszona poprzeczka. Czy A110 rzeczywiście jest lepsze od lekkiego sportowca ze znaczkiem Porsche? O tym musicie już zadecydować sami, ale podpowiemy Wam, że jeśli chodzi o osiągi i prowadzenie to A110 jest naprawdę bardzo blisko – a to znaczy, że jest naprawdę cholernie dobre.

Alpine A110 to zupełnie inny wymiar jazdy – to auto, mimo swej prostoty i lekkości, pod względem wrażeń nie ustępuje najdroższym supersamochodom świata.  Jest inne niż większość znanych nam aut.  Jest piękne.

To nie jest po prostu ładniej opakowane Megane – A110 to samochód stworzony od zera. Jego największe zalety to lekkość i doskonała pozycja za kierownicą. Jeśli dorzucić do tego genialną, dwusprzęgłową skrzynię i wspaniałe prowadzenie gazem… Och, w tym aucie po prostu nie da się nie zakochać!

Najważniejsze cechy:

Wymaga doświadczenia z samochodami tylnonapędowymi z centralnie umieszczonym silnikiem
Jeśli to Twój pierwszy raz na ringu to zalecamy zrobić najpierw kilka kółek dowolnym autem z klasy podstawowej
Bardzo dynamiczny, mocny samochód zapewniający mnóstwo emocji za kółkiem
Niezalecany na kiepskie warunki pogodowe.
Wymaga krótkiego szkolenia na pierwszym okrążeniu
Wymaga rezerwacji minimum 4 okrążeń w trakcie Jazd Publicznych.

Dane techniczne:

Silnik: 1,8 litrowy, 4 cylindrowy silnik rzędowy turbo
Moc: 250 KM
Moment obrotowy: 310 Nm
Waga: 1100 kg
Napęd: na tylną oś (RWD), silnik umieszczony centralnie
Skrzynia biegów: dwusprzęgłowa automatyczna (z  łopatkami przy kierownicy)

Zobacz cennik

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji o tym samochodzie, możesz skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego, telefonicznie: +48 600 330 039 lub poprzez e-mail: info@racetrax.pl