Blog Image

BMW M2 to samochód, który wydaje się wręcz stworzony do jazdy po Nordschliefe. Ma pod maską sześciocylindrową rzędówkę o pojemności trzech litrów. Jeśli ktoś miał już styczność z klasycznymi modelami ze znaczkiem „M” to wie, że dźwięku tego silnika nie da się pomylić z żadnym innym. Dodatkowo wspomaga go turbosprężarka, dzięki której generuje on w sumie 370 koni mechanicznych i równe 500 niutonometrów momentu obrotowego.

M2 to klasyczny układ napędowy, genialna dwusprzęgłowa skrzynia biegów i jedno z najładniejszych nadwozi ostatnich lat.

Jest zauważalnie mniejsze i lżejsze od BMW M3, przez co prowadzi się w bardziej przewidywalny, bezpośredni sposób.

Najważniejsze cechy:

Wymaga doświadczenia z samochodami tylnonapędowymi
Jeśli to Twój pierwszy raz na ringu to zalecamy zrobić najpierw kilka kółek dowolnym autem z klasy podstawowej
Duża moc i napęd na tylną oś sprawiają, że trzeba bardzo uważać z prawą stopą 😉
Niezalecany na kiepskie warunki pogodowe
Wymaga krótkiego szkolenia na pierwszym okrążeniu

Dane techniczne:

Silnik: 3 litrowy, 6 cylindrowy turbo
Moc: 370 KM
Moment obrotowy: 500 Nm
Waga: 1564 kg
Napęd: na tylną oś (RWD)
Skrzynia biegów: dwusprzęgłowa automatyczna (z  łopatkami przy kierownicy)

Zobacz cennik

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji o tym samochodzie, możesz skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego, telefonicznie: +48 600 330 039 lub poprzez e-mail: info@racetrax.pl