Blog Image

Poprzednia generacja Focus RS, za sprawą jaskrawych lakierów i głośnego układu wydechowego zyskała sobie reputację szpanerskiej zabawki dla „młodych gniewnych”. Mimo nieco plebejskiego charakteru, w odpowiednich rękach był on jednak naprawdę dobrym samochodem do jazdy po torze. Nowa generacja Focusa RS jest już znacznie bardziej dojrzała – nie oznacza to jednak, że nie zapewnia ona takich emocji i frajdy jak jego starszy, bardziej krzykliwy brat.

Jeszcze więcej mocy, regulowane, sportowe zawieszenie, układ hamulcowy prosto od Brembo i jedne z najlepszych foteli w klasie – to właśnie nowy Focus RS.

Przy odpowiednim podejściu, Focus, ze swoim 345 konnym silnikiem i napędem na cztery koła nokautuje wiele znacznie droższych modeli.

Najważniejsze cechy:

Mocny samochód z manualną skrzynią biegów
Szybki i agresywny w prowadzeniu wóz – dobry dla osób z pewnym doświadczeniem na Nordschliefe
Napęd na cztery koła ułatwia jazdę przy kiepskiej pogodzie
Wymaga krótkiego szkolenia dla osób, które są na torze po raz pierwszy

Dane techniczne:

Silnik: 2,3 litra, 4 cylindrowy turbo
Moc: 345 KM
Moment obrotowy: 440 Nm
Waga: 1569 kg
Napęd: na cztery koła (AWD)
Skrzynia biegów: manualna
Modyfikacje: sportowe tarcze i klocki, sportowe opony drogowe

Zobacz cennik

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji o tym samochodzie, możesz skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego, telefonicznie: +48 600 330 039 lub poprzez e-mail: info@racetrax.pl