Patrząc na I30N aż trudno uwierzyć, że jeszcze 20-25 lat temu Hyundai produkował modele takie jak Pony – brzydkie, kiepsko wykonane i beznadziejne w prowadzeniu. I30N jest zupełnym przeciwieństwem pierwszych, oferowanych na starym kontynencie modeli tego producenta. Jest szybki, doskonale wyważony, a jego zawieszenie w niczym nie ustępujące temu w Golfie GTI czy rewelacyjnemu Renault Megane RS.
Hyundai i30N to godny rywal dla wszystkich europejskich hot-hatchy.
Jest wręcz stworzony z myślą o Nordschleife – doskonale radzi sobie ze zmienną nawierzchnią, ma bardzo elastyczny silnik i potrafi naprawdę wiele wybaczyć. To jeden z najciekawszych samochodów z tak zwanej “entry class”.
Najważniejsze cechy:
Łatwy w prowadzeniu, i bezpieczny
Dobry na początek przygody z Północną Pętlą jak i dla osób, które mają już pewne doświadczenie
Bardzo przyjazny i uniwersalny samochód
Świetny na deszcz – potrafi być wtedy szybszy od większości modeli Porsche!
Dostępny tylko z manualną skrzynią biegów
Dane techniczne:
Silnik: 2 litrowy, 4 cylindrowy turbo
Moc: 250 KM
Moment obrotowy: 353 Nm
Waga: 1475 kg
Napęd: na przednie koła (FWD)
Skrzynia biegów: manualna
Zobacz cennik
Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji o tym samochodzie, możesz skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego, telefonicznie: +48 600 330 039 lub poprzez e-mail: info@racetrax.pl