Blog Image

Cayman GTS 981 to samochód naprawdę bliski ideału – ma optymalną relację mocy do masy, centralnie umieszczony silnik i jedno z najlepiej zestrojonych zawieszeń w swojej klasie. Aż trudno uwierzyć jak precyzyjnie i szybko można pokonywać nim kolejne okrążenia bez specjalnego doświadczenia czy umiejętności.  W odpowiednich warunkach Cayman GTS 918 może śmiało konkurować ze znacznie mocniejszymi samochodami.

Cayman narodził się na Nurburgringu i nic dziwnego, że czuje się tu jak w domu.

Jest bardzo precyzyjny w prowadzeniu – bez większego wysiłku da się kręcić bardzo szybkie i porównywalne pod względem tempa i toru jazdy okrążenia.

Najważniejsze cechy:

Wymaga doświadczenia z samochodami tylnonapędowymi z centralnie umieszczonym silnikiem
Jeśli to Twój pierwszy raz na ringu to zalecamy zrobić najpierw kilka kółek dowolnym autem z klasy podstawowej
Bardzo dynamiczny, mocny samochód zapewniający mnóstwo emocji za kółkiem
Niezalecany na kiepskie warunki pogodowe
Wymaga krótkiego szkolenia na pierwszym okrążeniu

Dane techniczne:

Silnik: 3,4 litrowy, 6 cylindrowy silnik typu bokser
Moc: 340 KM
Moment obrotowy: 420 Nm
Waga: 1345 kg
Napęd: na tylną oś (RWD)
Skrzynia biegów: dwusprzęgłowa automatyczna (z  łopatkami przy kierownicy)
Modyfikacje: Torowe tarcze i klocki hamulcowe, sportowe opony drogowe najwyższej klasy

Zobacz cennik

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji o tym samochodzie, możesz skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego, telefonicznie: +48 600 330 039 lub poprzez e-mail: info@racetrax.pl