
Cayman S 718, mimo, że pod maską ma czterocylidwory silnik turbo, jest znacznie szybszy od poprzedniego modelu GTS. Dzięki turbosprężarce dysponuje on większym momentem obrotowym, który jest dostępny w znacznie szerszym zakresie obrotów. Dzięki temu to bardzo przyjemny w prowadzeniu samochód – idealny na zaskakującą różnym tempem poszczególnych sekcji Nordschliefe.
Cayman S 718 to Porsche z krwi i kości – jeden z najciekawiej prowadzących się samochodów w naszej ofercie.
Niezwykle bezpośrednie, zwarte i precyzyjne – przywodzi na myśl stare, dobre Porsche 996 turbo. W sumie nic dziwnego, że tak świetne spisuje się ono na Nordschliefe – w końcu to właśnie tutaj testowano je i konfigurowano zanim ostatecznie trafiło do seryjnej produkcji.
Najważniejsze cechy:
Wymaga doświadczenia z samochodami tylnonapędowymi z centralnie umieszczonym silnikiem
Jeśli to Twój pierwszy raz na ringu to zalecamy zrobić najpierw kilka kółek dowolnym autem z klasy podstawowej
Bardzo dynamiczny, mocny samochód zapewniający mnóstwo emocji za kółkiem
Niezalecany na kiepskie warunki pogodowe
Wymaga krótkiego szkolenia na pierwszym okrążeniu
Dane techniczne:
Silnik: 2,5 litrowy, 4 cylindrowy silnik typu bokser z turbosprężarką
Moc: 344 KM
Moment obrotowy: 420 Nm
Waga: 1385 kg
Napęd: na tylną oś (RWD)
Skrzynia biegów: dwusprzęgłowa automatyczna (z łopatkami przy kierownicy)
Modyfikacje: Torowe tarcze i klocki hamulcowe, sportowe opony drogowe najwyższej klasy
Zobacz cennik
Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji o tym samochodzie, możesz skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego, telefonicznie: +48 600 330 039 lub poprzez e-mail: info@racetrax.pl