
Cayman GTS 718 to nieco szybsza i mocniejsza wersja modelu S. Z pozoru różnice w mocy czy momencie obrotowym wydają się niewielkie ale nie dajcie się zwieść – inżynierowie z Porsche dobrze wiedzieli co robią.
Za sprawą kilku sprytnych modyfikacji i poprawionych ustawień model GTS zapewnia jeszcze więcej frajdy.
Po kilku kółkach za kierownicą GTS-a zaczniesz zastanawiać się po co właściwie ludzie kupują sporo droższe “dziewięcsetjedenastki”.
Najważniejsze cechy:
Wymaga doświadczenia z samochodami tylnonapędowymi z centralnie umieszczonym silnikiem
Jeśli to Twój pierwszy raz na ringu to zalecamy zrobić najpierw kilka kółek dowolnym autem z klasy podstawowej
Bardzo dynamiczny, mocny samochód zapewniający mnóstwo emocji za kółkiem
Niezalecany na kiepskie warunki pogodowe
Wymaga krótkiego szkolenia na pierwszym okrążeniu
Dane techniczne:
Silnik: 2,5 litrowy, 4 cylindrowy silnik typu bokser z turbosprężarką
Moc: 365 KM
Moment obrotowy: 430 Nm
Waga: 1480 kg
Napęd: na tylną oś (RWD)
Skrzynia biegów: dwusprzęgłowa automatyczna (z łopatkami przy kierownicy)
Modyfikacje: Torowe tarcze i klocki hamulcowe, sportowe opony drogowe najwyższej klasy
Zobacz cennik
Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji o tym samochodzie, możesz skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego, telefonicznie: +48 600 330 039 lub poprzez e-mail: info@racetrax.pl